mandag den 29. oktober 2007

Kneel before the Superior Queen of Chat

Endelig - endelig - noget jeg faktisk kan i forvejen.
At chatte!!!! På nettet som i frokoststuen, med sidemanden i en Indonesisk bus eller på Mols-linjen. Chatte er simpelthen noget, jeg kan.
"Sherman, Sherman, Sherman" (et utroligt smittende begejstringsudråb fra moderen i "Familien Klump" - plat som ind i h... - se den). Mon man deraf kan udlede, at jeg er dygtig eller bare useriøs? I øvrigt undrer det mig ofte, hvor forskelligt vi er blevet udstyret med talenter; Mange af mine venner er utroligt dygtige til f.eks. at bygge haveskure, ordne biler og motorcykler, sy og strikke, lave mad og udregne svære matematiske hovedbrud eller spille på trompet - efter noder!
Jeg er god til at huske telefonnumre, til at finde ting, jeg har en smuk håndskrift og et chat-ligt gemyt. Hvorfor? Hvorfor blev jeg dog ikke udstyret med en evne, jeg kunne drage bare en smule økonomisk nytte af?
Nå, men ugens udfordring kan jo byde på overraskelser...

Ingen kommentarer: